Retourneren van artikelen

Bij Multilogo Stores is uw tevredenheid onze hoogste prioriteit. We begrijpen dat soms de behoefte kan ontstaan om een product terug te sturen, en we willen ervoor zorgen dat dit proces zo soepel mogelijk verloopt. Hier vindt u alle details van onze retourvoorwaarden:

Bedenktermijn van 30 dagen: We bieden u een bedenktermijn van 30 dagen vanaf het moment dat u uw bestelling heeft ontvangen. Binnen deze periode heeft u de mogelijkheid om uw aankoop te heroverwegen.

Retourtermijn: Houd er rekening mee dat de retourtermijn begint nadat u het laatste product uit uw bestelling heeft ontvangen. Dit betekent dat u, zelfs als uw bestelling in meerdere delen wordt geleverd, nog steeds 30 dagen heeft om een beslissing te nemen over uw aankoop.

Retourneren: We begrijpen dat het belangrijk is dat u zonder zorgen kunt winkelen. De kosten van retouneren zijn afhankelijk van het product neem hiervoor contact op met ons.

Verwerkingstijd: Zodra we uw retourzending hebben ontvangen, streven we ernaar om deze binnen 5 tot 7 werkdagen te verwerken. We doen ons best om het proces zo snel en efficiënt mogelijk te laten verlopen.

Terugbetaling: Wij betalen het gehele aankoopbedrag (behalve, eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd. Zodra uw retourzending is verwerkt, zullen we het aankoopbedrag terugbetalen op de originele betaalmethode die u heeft gebruikt voor uw bestelling. Houd er rekening mee dat het enkele werkdagen kan duren voordat de terugbetaling op uw rekening wordt weergegeven, afhankelijk van uw bank of betaalmethode.

We willen benadrukken dat ons doel is om u een naadloze en plezierige winkelervaring te bieden. Als u vragen heeft over onze retourvoorwaarden of als u hulp nodig heeft bij een retourzending, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Ons toegewijde team staat klaar om u te assisteren.


Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Pakketpost

Indien het artikel onbeschadigd is en is voorzien van de originele verpakking kunt u de bestelling retourneren. Gebruik de originele doos of verpakking indien – redelijkerwijs mogelijk - om het product in te pakken, deze mag niet zwaar beschadigd zijn. Onderaan deze alinea vindt u een button met 'retourzegel' erop. Indien u hierop klikt wordt u doorgestuurd naar het retourportaal. Hier meldt u uw bestelling aan als retour en ontvangt u een verzendlabel. Print dit label en plak deze op uw pakket. Hebt u geen printer? Schrijf het retournummer en het retouradres dan over van het label op de doos. Breng uw pakket naar een PostNL afgiftepunt bij u in de buurt en bewaar het (digitaal) ontvangen bewijs van verzending goed. Ook is het belangrijk dat u het retourformulier invult en meestuurt, de button vindt u onderaan deze alinea.

Brievenbuspost 

Indien u een bestelling hebt ontvangen via brievenbuspost (witte envelop), dan dient u, na aanmelding van uw retourzending, de envelop voldoende te frankeren bij een PostNL punt en deze vervolgens naar ons te retourneren. U kunt bij deze retouren geen gebruik maken van het gratis retourlabel. Ook is het belangrijk dat u het retourformulier invult en meestuurt, de button vindt u onderaan deze alinea.

 

 


Herroepingsrecht

U kunt voor de herroepingsmelding eventueel gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping. U bent hiertoe niet verplicht, tevens is het in de meeste gevallen niet nodig. 
Het Europeesmodelformulier vindt u via onderstaande link.

 https://www.thuiswinkel.org/data/uploads/reglementen/Modelformulier_voor_herroeping.docx

Gevolgen van de herroeping

Indien u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons retour.

Indien u slechts een deel van uw bestelling retourneert, worden de verzendkosten voor levering wel gecrediteerd.
Wij betalen u terug via hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor dergelijke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.

Wij hebben het recht te wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
U dient de goederen binnen 30 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen, aan ons te retourneren of te overhandigen.
U bent zelf aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen. 
Bij duidelijke gebruikerssporen is het mogelijk dat wij niet het hele aankoopbedrag crediteren.

Uitsluitingen:
Producten die voor u op maat zijn gemaakt (zoals bijv. zonwering, rolluiken, terrasoverkappingen en speciaal voor u bestelde producten etc.) zijn uitgesloten van het herroepingsrecht.

U dient de artikelen in dergelijke gevallen inclusief de originele factuur/orderbon of ander aankoopbewijs en ons retourformulier te retourneren.


Retouradres

Multilogo Stores bv
Afdeling retouren
Nij Toerenburg 9a
9076 MA St.Annaparochie 


Klachtenafhandeling

Heeft u een klacht of bent u het ergens niet mee eens? Multilogo Stores staat voor het bieden van service op maat en  zoekt met u naar de juiste oplossing. Multilogo Stores raadt u aan de geleverde producten onmiddellijk na ontvangst te inspecteren. Indien u naar aanleiding van een geleverd product, de levering, het bestelproces of anderszins een klacht heeft, kunt u dit aan ons kenbaar maken door een e-mail te sturen naar info@multilogo.nl of door een brief te sturen naar: 

Multilogo Stores
Afd. klachtenafhandeling
Nij Toerenburg 9a
9076 MA St.Annaparochie
 

Vermeld duidelijk de klacht en de eventuele oorzaak van de klacht. Stuur altijd de volgende informatie naar ons op:

  • Factuurnummer en bestelnummer
  • Foto’s van eventuele schade en/of defect
  • Uw contactgegevens

U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht?
Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

To Top